Naujienos
SpausdintiNaujas ERASMUS+ KA1 projektas Rokiškio r. savivaldybėje
Birželio 24 d. pasirašoma dotacijos sutartis su ERASMUS+ programą administruojančiu Švietimo mainų paramos fondu, pagal kurią Rokiškio r. savivaldybei skiriama 38 993,00 Eur dotacija, skirta organizuoti 3 temų mokymus su darbo stebėjimu rajono bendrojo ugdymo mokyklų vadovams Suomijoje, Danijoje ir Estijoje. Mokymų tikslas – supažindinti mokyklų vadovus su aukštus mokinių pasiekimus demonstruojančiomis Europos šalių švietimo sistemomis, suteikti galimybę įsigilinti į konkrečios šalies mokyklų veiklos organizavimo ypatumus ir atsirinkti gerąją praktiką, kuri būtų pritaikoma jų vadovaujamų mokyklų veikloje.
Projekto stažuočių temos:
Efektyvus IKT panaudojimas ugdymo procese (5 d., 30 val. stažuotė Suomijoje);
Efektyvus mokyklos bendradarbiavimas su mokinių tėvais (5 d., 30 val. stažuotė Danijoje);
Mokinių pažangos stebėjimas ir duomenų panaudojimas (5 d., 30 val. stažuotė Estijoje).
Stažuotėse iš viso dalyvaus 23 rajono bendrojo ugdymo mokyklų vadovai (direktoriai ir jų pavaduotojai ugdymui) iš 15 rajono bendrojo ugdymo mokyklų.
Įvykdžius projekto veiklas efektyviausio poveikio tikimės konkrečioms konsorciumo institucijoms, ugdymo organizavimo kokybei, pakankamai efektyvaus poveikio tikimės rajono švietimo kaitai: bendradarbiavimo kokybei tarp mokyklų, efektyvaus keitimosi patirtimi, gerėjantiems mokinių pasiekimams, naujų eTwinnig, ERASMUS+ ir kt. projektų skaičiaus didėjimui. Nes visose Rokiškio rajono mokyklose, vykdančiose pradinio, pagrindinio, vidurinio ir specialiojo ugdymo programas bus išbandyta pasiteisinusi Europos šiaurės šalių mokyklų patirtis.
Projekto koordinatorius ir Švietimo skyriaus specialistai atlikdami tyrimus (anketines apklausas, focus grupes) stebės pokyčius: ar didėja efektyvus informacinių komunikacinių technologijų panaudojimas, mokinių pažangos stebėjimas ir ugdomosios veiklos planavimas atsižvelgiant į mokinių pažangą, ar gerėja tėvų įtraukimas į ugdymo procesus mokyklose, ar gerėja rajono mokinių socialinis aktyvumas ir jų akademiniai rezultatai.