Naujienos
SpausdintiIšmaniosios technologijos – klientų aptarnavimui
Išmaniųjų technologijų pagalba AB „Panevėžio energija“ siekia didinti darbo efektyvumą ir ieško būdų, kaip geriau valdyti sukauptus duomenis, planuoti veiklą ir sukurti grįžtamąjį ryšį su klientais.
AB „Panevėžio energija“ vadybininkai pradėjo naudotis išmaniuosiuose telefonuose įdiegta programėle, kuri leidžia operatyviai atlikti dienos užduotis, aptarnauti šilumos vartotojus-klientus.
Naudodamasis programėle, vadybininkas telefone mato ne tik dienos darbo užduotis, bet ir operatyviai gali gauti naujus kliento užsakymus ar papildomą, jiems atlikti reikalingą informaciją, sudarant šilumos ir karšto vandens vartojimo pirkimo-pardavimo sutartis, nuplombuojant karšto vandens skaitiklius ar sprendžiant vartotojų skolos grąžinimo problemas. Naudodamiesi telefono programėle, turėdami kiekvieno daugiabučio namo ar buto informaciją, vadybininkas greičiau sprendžia iškilusius klausimus su vartotoju.
Išmaniųjų technologijų pagalba yra fiksuojami ir karšto vandens skaitiklių rodmenys, lankantis gyventojo bute ar kitos paskirties pastate. Duomenys nuotoliniu būdu perduodami į bendrovėje naudojamą šilumos ir karšto vandens pardavimų apskaitos programą. Bendrovės programoje iš karto atsiranda karšto vandens skaitiklių rodmenys, vartotojo suteikta informacija (telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir kiti duomenys), kuri vadybininkui vėliau užtikrina patikimesnį ryšį su klientu.
Tausodami gamtinius išteklius, atsisakydami popierinių aktų surašymo, jau dabar vadybininkai, patikrinę karšto vandens skaitiklių rodmenis ir eksploatavimo sąlygas, gali sudaryti elektroninį patikrinimo akto dokumentą realiu laiku. Patvirtindami užfiksuotus duomenis, darbuotojas ir vartotojas gali pasirašyti ant mobilaus įrenginio.
Išmaniųjų telefonų programėle jau naudojasi visi AB „Panevėžio energija“ vadybininkai bendrovės aptarnaujamame regione.