Naujienos
SpausdintiAsmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybės vertinimo apklausa
Pateikiame apklausos rezultatus.
IŠVADOS. Rokiškio rajono gyventojai savivaldybės administracijos teikiamomis paslaugomis naudojasi, o besikreipiantys dažniausiai į savivaldybės administraciją kreipiasi atvykdami į savivaldybės priimamąjį, telefonu arba užpildę prašymus elektroniniu būdu. Savivaldybės administracijos suteikiamų administracinių paslaugų kokybę bendrai vertina gerai. Vertinant klientų aptarnavimą, Rokiškio rajono savivaldybės administracijoje labiausia respondentams trūko informacijos apie atliktus veiksmus priimant sprendimus, tačiau daugumą tenkino, kad informacija buvo teikiama išsamiai ir suprantamai. Respondentai mano, jog didinant darbuotojų kompetenciją bei atkreipiant dėmesį į aptarnavimo laiko trukmę, savivaldybės teikiamų viešųjų paslaugų kokybė pagerėtų.