Naujienos
SpausdintiAB „Panevėžio energija“ informuoja
kad pradėjo veikti klientų aptarnavimo centras telefonu. Siekiant gerinti šilumos vartotojų aptarnavimą telefonu, Rokiškio rajono šilumos vartotojai, paskambinę tel. (8 458) 71380 darbo valandomis bus tiesiogiai sujungiami su AB “Panevėžio energija“ klientus aptarnaujančiais darbuotojais Panevėžio mieste, o pastariesiems visiems esant užimtiems – su bet kuriuo darbuotoju, aptarnaujančiu klientus telefonu viename iš bendrovės šilumos tinklų rajonų. Vartotojams bus atsakoma į visus klausimus, susijusius su centralizuotu šilumos ir karšto vandens tiekimu. Po darbo valandų ir poilsio bei švenčių dienomis, vartotojui, paskambinus klientus aptarnaujančiu telefono numeriu, leidžiama pasirinkti: kalbėti šilumos ūkio techninio aptarnavimo klausimais su AB „Panevėžio energija“ dispečerinės tarnybos darbuotojais ar palikti balsinį įrašą, kuris bendrovės klientų aptarnavimo tarnyboje bus išklausytas kitą darbo dieną.
Pagarbiai
Daiva Paulauskienė
AB "Panevėžio energija"
Atstovė spaudai